Återbetalnings- och returpolicy

Retur och villkor

Vi har en 30-dagars returpolicy, vilket innebär att du har 30 dagar efter att ha fått ditt objekt att begära en retur.

För att vara berättigad till en retur måste din vara vara i samma skick som du fått den, oanvänd eller oanvänd, med taggar och i dess originalförpackning.

Du behöver också kvittot eller inköpsbeviset.

För att starta en retur kan du kontakta oss

Om din acceptera returs returs vi retur vi returfraktsedel samt instruktioner om hur och vart du ska skicka ditpaket. Objekt som skickas tillbakas till oss utan att först en retur kommer inte att accepteras.

Du kan alltid kontakta oss för någon returfråga

kontakt@wendelinskaffe.com

Skador och emissioner

Var vänlig och besiktiga din beställning vid mottagning och kontakta oss omedelbart om varan är defekt, skadad eller om du får fel vara, så att vi kan utvärdera problemet och göra det rätt.

Undantag / ej återreligierade föremål

Vissa typer av artiklar kan inte returneras, som förgängliga varor (till exempel mat, blommor eller växter), anpassade produkter (till exempel specialbeställningar eller personliga föremål) och personliga omsorgsartiklar (t.ex. skönhetsprodukter). Vi accepterar inte heller returer för farliga material, brandfarliga vätskor eller gaser. Hör av dig om du har frågor eller fundering kring ditt specifika objekt.

Tyvärr kan vi inte acceptera returer på försäljning objekt eller presentkort.

VARFÖR ÄR DET INGEN ÅNGERRÄTT PÅ LIVSMEDEL?

KVALITETEN OCH HÅLLBARHETEN PÅ LIVSMEDEL KAN INTE GARANTERAS OM DE REDAN HAR SÅLTS OCH FRAKTATS EN GÅNG. SOM ETT LED I VÅRT KVALITETSSÄKRINGSPROGRAM ÄR DET VIKTIGT FÖR OSS ATT KUNNA GÅ I GOD FÖR ATT VÅRA LIVSMEDEL OCH FÖRVARATS PÅ RÄTT SÄTT ÄNDA FRAM TILL ATT KUNDEN TAR EMOT PRODUKTEN. HAR PRODUKTEN TIDIGARE VARIT HOS  KUNDER KAN VI INTE GARANTERA DETTA. 

Utbyten

Det snabbaste sättet att se till att du får vad du vill är att returnera varan du har, och när returen väl accepterats, gör du ett separat köp för den nya artikeln.